joi, 11 iunie 2009

Zeci de tineri au protestat astăzi în faţa sediului PSD Târgovişte

NUMEROSI ROMANI AU SUSTINUT PDSR-PSD ORI ALT PARTID PENTRU O MASA DE 6000 LEI(TURCANU -SIBIU), UN MIC SI O CHIFLA (EVANGHELIE-IZVOR, ALTI AU SUSTINUT CAMPANIA ELECTORALA PENTRU BANI CUM ESTE CAZUL DE FATA.

UN LUCRU NU AU INTELES ACESTI TINERI CA PRIMIND AZI CATEVA MILIOANE DE LEI PIERD PENTRU TOTDEAUNA VIITORUL LOR SI AL COPIILOR LOR, IAR DACA NU CREDETI PRIVITI INTREPRINDERI CARE SE DESFIINTEAZA ORI SE DISTRUG IN CONTINUARE PULITIC, IAR EI SI PARINTI LOR AJUNG IN STRADA SOBOLANI UMANI FARA NICI UN DREPT CA CETATENI AI ROMANIEI.

Câteva zeci de tineri s-au strâns în faţa sediului PSD din Târgovişte, supăraţi că nu au primit banii promişi pentru munca prestată în timpul campaniei electorale. Liderii organizaţiei de tineret susţin că nu au nici o vină şi că este vorba despre o diversiune pusă la cale de seniorii partidului.

VOX: "Am muncit 52 de ore în campanie. Nu ni s-a dat nici un ban. Ni s-a spus la început că ni se vor da cinci milioane. Nu am primit nimic. Acum ni s-a spus că ni se vor da 700.000 ca să ni se închidă gura."

VOX: "Am stat trei săptămâni prin oraş, am împărţit pungi, pliante."

VOX: "Trebuia să ne dea o sumă, dar eu cred că până la urmă o să ne înţelegem. - De ce ai semnat? - De ce ai semnat listele cu 7-800.000 de mii pe orele lucrate? - Altă soluţie nu am avut!"

Preşedintele organizaţiei de tineret a PSD Târgovişte spune însă că nu i-a văzut pe tineri în viaţa lui.

CORESPONDENŢĂ TELEFONICĂ DRAGOŞ DUMITRU, preşedinte organizaţia de tineret a PSD Târgovişte: "Acţiunea de astăzi a fost o diversiune a unor lideri seniori pentru discreditarea organizaţiei de tineret. Sunt tineri acolo pe care eu nu i-am văzut în campanie. - De ce spuneţi că e o diversiune? - Am motivele mele."

Nici unul dintre liderii organizaţiei PSD Dâmboviţa nu a putut fi contactat pentru a comenta acuzaţiile organizaţiei de tineret.

10 iunie 2009 21:45

Niciun comentariu: